zakaj obstajamo

 



Udejanili bomo...    

... našo vizijo, ki temelji na doseganju našega ključnega zastavljenega cilja. V očeh obstoječih in potencialnih naročnikov biti prepoznani kot najučinkovitejši v svojem poslu, hkrati pa na drugi strani doseči najvišjo mero zaupanja pri potrošnikih. Preprosto biti najboljši na trgu v tem kar delamo! Ostali bomo zvesti temu v kar verjamemo in na podlagi zastavljenih vrednot našega poslovanja zgradili med nami, naročniki in potrošniki okolje, ki bo zgled in standard za druge. Tudi če to pomeni pomagati konkurenci.  

Bistvo našega dela je ...

... direktna komunikacijska vez med izdelki ter blagovnimi znamkami naših naročnikov in potrošniki. Naše poslanstvo je na eni strani zagotavljati celovit splet BTL storitev našim naročnikom in na drugi strani biti prepoznaven vir kredibilnih informacij ter nasvetov pri potrošnikih na način, da obe strani v pravem času in v pravi obliki vedno dobita kvalitetne informacije, ki jih potrebujeta pri svojem odločanju. Osrečiti naročnike ne podlagi prodajnih rezultatov in njihove razbremenitve pri delu ter potrošnike na podlagi olajšanih nakupnih odločitev.


Verjamemo, da ...


... vrednote v poslu niso nekaj, o čemer bi se razpravljalo. Preprosto obstajajo ali ne. Pošteno, predano in z visoko mero morale počasi sledimo temu, kar smo si zadali. Človek, odnosi in komunikacija na prvem mestu. Uspeh nas in naših naročnikov poskušamo graditi tudi na način, da se v skupnem delovnem okolju najdemo enako misleči.